Här för att stanna?

Ganska precis ett år senare finns motivationen och inspirationen till att skriva igen.. Skönt! Jag tänker bara skriva när jag känner mej så där lite extra djup ni vet... Det blir nog mkt tankar, funderingar och känslor... Som vanligt kanske? Kommentera mer än gärna, berätta vad ni tänker... Jag vill att ni väcker mina tankar och inspirerar mej till att skriva ännu mer!

Varit en jobbig dag och bilresa.. Mycket tankar! Hatar att vara här på kyrkogården själv och hatar att gå härifrån... Att återigen lämna honom ensam...

I bilen lyssnade jag på dagens sommarprat m Kristian, ni kanske vet " i kroppen min" bloggen som jag läser.. Det berör, han berör... Sätter igång en mängd tankar och funderingar,.. Vad är livet egentligen? När ska det börja på riktigt och när ska det ta slut...?
Måste man dö några gånger för att kunna leva?
Men det kanske är så att Även ett sänkt hjärta läker....

Kram
S


Kommentarer
Postat av: frida

här för att stanna eller för att gå, inlägg tack!

2013-07-10 @ 09:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0