Nytt försök...

Jag har ätit pizza ikväll, det har snurrat i skallen och jag funderar på när det ska sluta....? Jag har fixat en pärm till alla mina papper, jag har bäddat ner
Mej i sängen och hoppas på att nio timmars sömn ska göra sitt! Jag hoppas fortfarande på att en kallelse ska dyka ner i brevlådan inom kort och jag ser fram emot att börja dansa och få igång snurrarna ordentligt på söndag!! Och vet ni jag är faktiskt lite eller ganska mycket stolt över mej själv! Visst är det härligt den där känslan när man tror att man inte ska klara av en sak å så fixar man det å känner " det här blir bra!" inte varje dag känner jag så men herregud vilken HÄRLIG känsla!!!!:)

Vi hörs! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0