Fan!!!!

Jag var helt inställd på att jobba imorgon, jag var inställd på det när jag vaknade oxå.., jag mådde nästan bra:) men efter en timme uppe dvs med dusch påklädning och så satte jag igång en tvättmaskin ( det var inget träningspass direkt!!!)så är jag helt slut!!!!! Benen känns som spagetti och huvudet som ett bowlingklot ( tungt alltså, eller ja runt oxå för den delen...) så nu tog jag mitt förnuft till fånga och ringde till jobbet....

Jag kommer inte imorgon.......

Vad bra det vore sånna här dagar med hemhjälp eller nått i den stilen... Vad , hur och när ska jag äta lixom...?

Nu sova lite mer... Heja roligare inlägg kommer!!! Jag lovar.....

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0