Hemma

Hemma igen efter en kanon helg i Jönköping! Jag behövde egentid och tid med mamma och jag fick båda!!! Så skönt! Efter två timmars bilresa i världens slask(!!!!) va det ännu skönare att komma hem! Ikväll har jag dansat loss ordentligt och äntligen träffat halvan! Missade varandra i fredags och idag när jag kom hem var han borta men som sagt nu är allt som det ska vara!

Här ser ni bilder på mammas fantastiska semlor!!! Min är den utan grädde:) men hon blandar lixom lite av "skrapet" med mandelmassa och vatten och den blandningen är magisk!!! Älskar dej Mammi!

Kram


Kommentarer
Postat av: frida

så gör vi också, galet gott! Men Siri, vart är din grädde?!?!

Och har du smakat saffranssemlor?

2012-02-13 @ 11:39:08
Postat av: Linda Lundh

Skönt att du har landat i kumla igen :) men framförallt att helgen har varit lyckad. unnar dig bara det bästa :)Kul att det gick bra för hästen idag igen, Danne måste vara riktigt glad. Puss

2012-02-13 @ 18:03:38
Postat av: jc

att du inte dricker kaffe kan man stå ut med, MEN semlor utan grädde, där går gränsen...

2012-02-14 @ 18:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0