Galen

Har äntligen landat i sängen efter vad som just nu känns som världens längsta dag! Har haft fullt upp på jobbet, vilket iofs bara är roligt! Har haft ev schemaändringar i skallen halva dagen och som grädde på moset ville inte bilen som jag ville när jag skulle åka hem...typiskt!!!

Den gick att starta precis som vanligt men det började tuta och så lös det en lampa STOP stod det, vilket tydligen innebär att man inte ska köra alls! Även oljelampan lös så ut och kolla oljan och allt verkade vara ok:) men stop ville inte sluta lysa.. Så provade att ha igång bilen, starta om den , vänta en stund, starta igen , SVÄRA en del , men nepp! Så till slut fick Danne komma. Efter att jag ringt honom fortsatte jag att prova men neeeeej! Och så kommer han, sätter sej i bilen och startar... Allting är precis som vanligt!!!!!

Fy vad irriterande! Så typiskt! Jaja nu är vi och bilen hemma, jag tänker sova och hoppas på att allt går som det ska imorgon! Då är det föreläsningsdags!:)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0