Försöker...

Efter att ha lugnat ner mig lite grann efter gårdagen, ger jag
mig på att prova blogga hemifrån...får se hur länge internet vill samarbeta med mig!

Nyss hemkommen från en sjukt lugn dag på jobbet..
när jag gick hem var det tomt..och jag hade inte stängningen!!!
mysigt med sånna fredagar...

Nu väntar jag på att D ska komma hem, sen blir det
fredagsmys...hämtmat (tror jag) och
em-kval på tv..kanske växlande med SYTYCD:D
bästa programet!!!

Neee nu lägger jag ner detta innan
datorn gör det..

Vi hörs!
KRAM

Ps. tack Lisa för gott fredagsfika:D


Kommentarer
Postat av: Stina

Låter som en underbar fredag :-) Ses snart!!

2011-09-03 @ 14:49:59
URL: http://mylifemamastina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0