Sick....

Idag blev jag hemma fran jobbet, halsont
och trött i precis hela kroppen....(hur jag kan vara trött
i benen utan att ha rört mej är fortfarande ett ? för mej)
har sovit halva dagen
och nu har jag landat i soffan i min onepiece och
snart är det dags för fredagsmys...
Det får vänta lite, jag blev så mätt efter middagen....
***********************************************************
Helgen består väl i stort sätt i att kurera mej..
Danne ska iväg på äventyr imorrn och
jag har laddat upp med två filmer....
Skulle ha sprungit/gått
åstadsloppet imorrn med mina fina kollegor..
men tyvärr känns det som en dum idé.............
******************************************
Hoppas ni alla får en underbar helg!
saknar era kommentarer!!!
************************
Vi hörs!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Stina

Krya på dej inte kul att vara sjuk! Jag vill också ha en onepice var hittar man sådana?

2011-10-07 @ 20:21:16
URL: http://mylifemaMartina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0