Host

Imorse kände jag mej bättre:D
men kände ändå att springa ett lopp är väl lite väl
onödigt...
så efter några tråkiga timmar i soffan fick
marieberg ett besök av mej och kristin:D

Hittade inte alls det jag hade tänkt
men kom hem med en halsduk och ett par strumpor med knappar på...
***************
Nu ligger jag i soffan igen...
huvudvärken är tillbaka och för att göra kvällen ännu bättre
lägger jag nu även till ordentlig hosta...
vart tusan kom den ifrån???
Ingen mer sjuka nu TACK!!!
********
Imorrn blir det kalas..om kroppen orkar...

nu middag och sen julmust:D
Måste ju reka så den är bra till julen.....
(julmust är min stora last!!!)

Vi hörs!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0