Helg

Sitter och fryser i bilen och väntar på mammas tåg som ska komma vilken min som helst men enligt min sj app kommer inget tåg den här tiden så vi får väl se....

En riktig mamma- dotter helg blir det och som jag längtat till detta!!! Ikväll blir det en trerätters som jag slängt ihop:)eller den är ju inte klar men på god väg!! Förrätt blir det hummersoppa huvudrätt färsk pasta med fläskfilé och gorgonzola sås och efterrätt får nog bli en dumle kaka eller lussebulle och kanske lite godis...

Inget tåg så långt ögat kan nå... Om appen har rätt får jag vänta i 25 min.... Hoppas inte det!!!!

Vad gör ni ikväll??? Puss och kram
Vi hörs!!!


Kommentarer
Postat av: Linda Lundh

Hoppas du och mamsen har det trevligt :) Den där middagen skulle jag också velat varit med på... lät supergott. Själva sitter vi här i Mullis och funderar på pizza, Saga håller på och river huset,Edvin sover och Jörgen kollar en fotbollsmatch. Alltså en vanlig dag här i Mullhyttan. Hoppas allt är bra med dig Kram

2011-11-26 @ 17:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0