Sommar!?

Hej och hå vilket härligt väder vi har! och vilken kanon helg vi fick i fina
Götlaborg!! gudars vad jag älskar den staden...tror allvarligt att
jag skulle kunna tänka mig en flytt dit!
Härliga människor och en mysig stad!
Vi kom dit i Lördags morse och sen blev det shopping för hela slanten!
Vi shoppade och shoppade...3 linnen, 2 par byxor, skor och 2 tröjor var
en del av det som fick följa med mig hem!
Lovely!!!


Vi käkade en supergod sallad till lunch i gröngräset och en god middag
framåt kvällen...
När Lördagen var slut såg vi fram emot mer shopping på söndagen...
Dock var vi ganska trötta i fötterna så det fick bli en god frukost, lite
shopping, en glass i solen och sen åka hemåt igen...
Tåget var bara 50 min sent! (heja sj!!!)

Nu har jag jobbat i två dagar igen och njuter av fint väder...
Igår fick det bli måndagslyx med grillning! idag
har jag gjort fruktsallad:D mums!

Hur har ni det?

Nu ska jag prova på att få in lite
bilder här...hoppas jag
lyckas!!!


One piece fick sig ett besök :D dock tjänade de inga pengar
på oss....Men månnga andra
gjorde det;)





Lunch i solen!!!


Härliga gbg!


I väntan på middag!


Ååå gott som tusan blev det!
Hard rock café...!!!:D


Vi hörs!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0