Helgen...

Kul att iaf några av er kommenterade!:D


Helger lixom veckorna bara springer förbi...
Vi har haft en riktigt bra helg om ni frågar mig!:D
I fredags kväll var mina fina plugg vänner här...ni får kallas så även om ni VET att
ni är så mycket mer än de!
Vi hade en fin kväll men grillning och snack...


Igår tog vi sovmorgon, sen blev det en tur till Kristinehamn för
att hälsa på hos Andreas och Jenny! super trevligt! tittade på deras fölunge
som var 3 dagar gammal och fruktansvärt söt!!!!
Gott fika fick vi oxå!!!
Ska se om jag hittar sladden till mob så kan ni få se lite bilder...

Kvällen spenderades i Mullhyttan med fina vännerna Linda och Jörgen:D
MYS!!!!!

Idag har vi varit en sväng på marieberg för att leta efter nått skönt att sitta/ligga i
ute på altanen/trädgården ..
jag vet inte vad jag letar efter!?



En sån kanske???mys!:D


eller?



Gött å ligga här....



eller här....



eller en sån..den finns ju överallt...
och är lite tråkig...
eller?




Nu är D på fotboll och jag har krachat i soffan...
sen grillning:D


Hur har er helg varit??

Kom ihåg responsen nu;)
Vi hörs!
KRAM



Kommentarer
Postat av: frida

känner ni er rika så tipsar jag absolut om en Fatboy hängmatta... underbara!

2011-05-22 @ 21:00:10
Postat av: Stina

Haha blev helt full i skratt när jag såg den översta bilden! En sådan gunga hade mina föräldrar med betoning på hade. Tydligen skulle den klara 100kg men den brkade ihop när jag satt i den...helt plötsligt satt jag på golvet :-)

2011-05-22 @ 21:22:26
URL: http://mamastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0