Ggb

Konstigt att det blir roligare att blogga bara för att bloggen blev så fin!!

Ikväll blev det fotboll på Behrn arena, jag blir alltid
lika förvånad över att jag lyckas bli så engagerad...
inget jag direkt viste om...men det är något visst
över en härlig fredagskväll, när många Örebroare
samlas på Berhn för spänning, fest och ikväll tyvärr
besvikelse!!! riktigt trist
att de förlora...men de brukar göra det när jag är där...


Nu ska jag sova och packa ner det sista
imorrn som sagt
GBG!!!:D

Vi hörs!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Stina

Vet inte om det beror på min dator eller om det är någon inställningen i din blogg men på min dator så ser jag inte den nya designen men på Robbans gör jag det? Jag har explorer 9 och han Mozilla, vet som sagt inte vad det kan bero på?

2011-05-07 @ 21:48:33
URL: http://mamastina.blogg.se/
Postat av: JC

vore bra om du inte gick dit,så ÖSK även kan vinna på hemmaplan.....

2011-05-11 @ 10:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0