Elitloppet...





Så igår var det då äntligen dags! Vi satte oss i bilen vid 7 och drog mot
sthlm och Solvalla! Dock var det inte alls någon sol utan snarare spöregn...men med en fin
campingstol, en filt och ett stort paraply kunde det inte bli så mycket mysigare!
Stämmningen var på topp och regnet höll upp under loppen...konstigt...
För att sen lägga av helt!
Dagen började med att Järföfaks (min favorit)kom ut på banan!!:D





Vi fick en lyckad dag dock inga miljoner, men en häst som jag hade bestämt mig sen länge
att jag skulle spela på vann!!!:D spelade endast för att den var så fin!!;)


Sen var det då dags för Elitloppet, först 2 försök och sen final..
Jag trodde på Arch madness som vann försök 1,



men det gick inte hela vägen, istället
vann Brioni....





nu slut med travsnack...är hemma idag med min envisa förkylning..
sov till tolv och nu har jag tvingat mig själv till jobb imorrn..
är ju bara två dagars jobb som gäller...sen ledig i
FEM!!!!:D

Vi hörs!
KRAM


Ps. Trav så här på riktigt en gång om året, KAN faktiskt
vara rikitgt roligt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0