Back

Först och främst vill jag TACKA fina Ann-sofie (pz2.blogspot.com)
 för all hjälp med bloggen!
Visst blev den fin!!!?:D
Toknöjd är jag!



Nu sitter jag framför tv:n och är lite bitter på örebro kommun,
samtidigt som jag tittar på "du är vad du är äter"
samtidigt som jag äter CHIPS och dricker COLA............
Rätt eller fel?gott iaf...tycker det är extra roligt att käka massa gott och kolla
på du är vad du äter..MEN självklart kommer alla skuldkänslor som
kommer på kuppen...man borde inte..men det är mycket
man inte borde;) Nee nu blev det mest massa babbel..


I helgen blir det härliga gbg, men finaste Kristin!
ska bli så himlans härligt! massa shopping, god mat och massssor med
snack!!!!!:D

Vi hörs!
KRAM

Ps.  jag saknar dig.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0