Off!

Hur jag än vrider och vänder på dessa dagar så hittar jag inget charmigt över dom...inget alls faktiskt...idag har varit en riktig pissdag rent ut sagt! Nu letar jag efter några ljusglimtar...men just nu ser det mörkt ut...postiva klubben? neee tror knappast det!


Jag blir galen...Det är jobbigt när man försöker och försöker men så blir det inget bra iaf...jävla skit!

Nee kanske ska ta och gräva ner mig och vakna först om några dagar..kanske kan träningen sen hjälpa lite på vägen...men fy fan!!

Vi hörs!

Kram

Ps, ber om ursäkt för det trevliga språket.....


Kommentarer
Postat av: JC

Men Siri då, du som alltid är så glad, vad har hänt?

Du har ju så mycket att glädja dig åt, snart ska du-

vårstäda hustomten, tvätta fönster, klippa gräs, rensa rabatter, så frön i landet, vårstäda bilen, använda grästrimmer och häcksax, beskära träd, olja in altanen och har du tur kan du få låna Saga en stund...

2011-03-15 @ 19:55:48
Postat av: Stina

Man får ha pissiga dagar!!! Jag hoppas kunna glädja dej med ett MMS snart :-)

2011-03-17 @ 17:01:25
URL: http://mamastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0