Helgen...

Just när man tror att förkylningen har gått över, så kommer den tillbaka snabbare än vad man kan ana...fick även nya linser för en vecka sen...dom funkar inge bra alls så på ons ska jag ta me sjutton lämna tillbaka dom och kräva tillbaka den gamla sorten...svider som tusan i ögonen så redan vid 17 (!!) åkte glasögonen på...ingen hit..men så är det, gilla läget.

Helgen har varit riktigt bra! Igår var vi en sväng till Falun för att kolla på världscupen i skidor, för 4e året i rad!!!!skillnaden från alla andra år var att vi i år valde att inte stanna hela helgen utan bara åka över dagen...Men vi fick en härlig dag i solen med god matsäck, massor med folk och en himlans massa hejande! 

Kvällen fick det bli en god Pizza från Valentino och lite påskmust:) samt lite körslag för att kolla in gamla bekantskaper på tv:)

Idag åkte Danne till mantorp för trav och jag tog en vända på mariberg och sen hem å kolla in skidorna på tv....När D kom hem var vi ute i det härliga vädret på vår härliga altan...Det droppade från taket och solen lyste! Jag hoppas att herr snö tar sitt pick och pack och drar nu!

Nu blir det snart middag...Om D bara börjar med maten;) tills dess äter jag chips och kollar på "vad blir det för mat" Ikväll väntas sista avsnittet av härliga solsidan...

Hur har er helg varit???

Vi hörs!

KRAM 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kung Vinter heter han ;)

2011-03-22 @ 12:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0