Besviken...

Besviken är bara förnamnet...jag har sedan i slutet av November sett fram emot den 27/3....kvällen då jag skulle få dansa loss till Robyns underbara musik!

I torsdags ringde bolaget vi köpt biljetterna ifrån och säger att de inte hinner skicka dom utan att vi får dom utanför cirkus, sen ringer dom och säger att vi måste hämta biljetterna i deras butik i centrala sthlm kl 13..vilket gjorde mig arg då det gjorde att vi var tvugna att åka tidigare hemifrån samt åka in till stan vilket vi inte tänkt...när vi väl kommer in i butiken har biljetterna inte kommit så vi ska återigen få dom utanför cirkus, vid 18....

konserten började 19.30 och 19.20 ringer dom och säger att de inte kan leverera biljetterna för snubben de köpt av har tagit pengar och biljetter och dragit...han tjänade antagligen pengar från flera håll då...så när alla andra gick in på cirkus fick vi snällt åka hem...dock var jag inte snäll..jag var fly förbannad!!!! länge sen jag var så ledsen...som jag har skrivit tidigare så behöver jag mina delmål..detta var ett stort sådant...

så vad vill jag säga? 
KÖP INTE BILJETTER AV BILJETT.NU

ha en fin vecka!

vi hörs!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0