Regn eller tårar?

Det ligger något slags mörker över oss idag, hela himmeln gråter...
Det gör ont i mig när jag tänker på hur fort saker och ting kan förändras
Ibland verkar det inte spela någon som helst roll att alla tänker, kämpar och hoppas..
Ibland räcker det helt enkelt inte...
Ändå förstår jag inte hur livet kan vara så orättvist, vilka är dem,
dem som bestämmer, de högre makterna och hur sjutton
resonerar dem?

Våra varmaste tankar går till dig och din familj!
Vi gråter en skvätt och fortsätter tyvärr att förvånas av livets snabba ryck...

************************************
R.I.P
*********************************

Samtidigt som jag går och tänker och slängs tillbaka till gammla minnen, så
funderar jag på hur viktigt det är att visa varandra vad man känner, tycker och tänker...
Det kan gå så förskräckligt fort ibland så man inte hinner med...Så ta till
vara på all tid med dem ni älskar!
Lev i nuet...ge kärlek, som sagt så kan det gå fort..
då står vi där, ledsna, ensamma, hjälplösa med så fruktansvärt
mycket känslor...

Vi hörs!
ta hand om varandra!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Stina

KRAM!!

2011-06-23 @ 22:44:46
URL: http://mamastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0