Ledsen...

Känner mig ledsen och frustrerad ikväll...
Det gör ont som tusan i ryggen...jag är hemma själv och har intagit soffläge..
dock ett sånt soffläge som jag kan ta mig upp själv ifrån...

Var på massage idag..det var allt annat än skönt..
30 min torrtyr!!! dock välbehövligt..och han var super duktig, fick förtroende
för honom på en gång.. det första han sa när jag kom in var
att jag var sne i bäckenet..ganska rejält oxå..sen var tydligen ischias (stavas) nerven i kläm
och även lite andra nerver...han tryckte, knaka och massera..
Kändes bättre efter..
men nu gör det ondare än någonsin..

Imorrn blir jag hemma..ska försöka ta mig ut på en promenad
för att röra på mig...
mamma och Pelle är här så får tvinga med dom som sällskap..

De var förbi här med lite mat till mig:D mc donalds...tänk
att det kan vara så gott ibland med pommes och bea...


Danne är ute med jobbet ikväll...ensamt här..
saknar dig...

Vi hörs!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Stina

Kan inte vara kul med ryggskott :-( hoppas du blir bättre snart! Var var du och fick massagen?

2011-06-20 @ 23:13:31
URL: http://mamastina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det mig du saknar?

2011-06-21 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0