Härligt

Nu är sommaren här hörrni! visst är det härligt, sitta ute på kvällarna, grilla
och solen som steker hela dagarna!

Jag har gjort lite framsteg när det gäller att röra mig...
har även börjat sitta lite mer för att träna på att ta mig upp..
Hade många inplanerade besök denna vecka..men tyvärr nästan lika
många inställda...trist!

Även om vädret är underbart så är jag trött på detta...dagarna
blir på tok för långa och jag längtar till jobbet!!!
En vecka kvar!!!!

Dagarna går åt till att tvätta någon maskin, gå ut och gå, sitta vid datorn, se någon film,
försöka hitta inspiration till att fixa ngn lunch och sen börjar det bli kväll...
Har ni tänkt på vad tråkigt det är att laga mat till sig själv? jag kan vara super hungrig men när maten väl är på bordet så finns ingen matlust alls..
skumt...

Nu har jag precis kollat lite på allsång på skansen på svtplay..
säga vad man vill men det är ganska mycket sommar över detta...
jag tittade även lite på webballsången (de man inte får se på tv) och herregud
jag fick rysningar när Danny och Måns sjöng Kenths låt "Sverige"
gryyyymt!

Nehe nu kanske man ska fortsätta att inte göra nånting...

Vi hörs!!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0