Hallå

Hallå där köp blåbär!
dagarna bara går och jag hinner som vanligt inte med...
Idag har varit en riktigt bra dag! Dagen Började med att vi med jobbet tittade på skolavslutningen..
jag är så lätt rörd så jag satt å böla...sen slog det mig att om två år..(det går fort!) står vi
där och ska lämna ifrån oss våra goa ungar till förskoleklassen...

När dagen närmade sig slutet så hade vi oxå avslutning med våra ungar och familjer!
Supermysigt! Fika i gräset och lite sånger blev det!
Vi fick superfina blommor!
TACK!!! de värmer!


Nu är jag hemma och har suttit ute i värmen..ska
snart bege mig uppåt och få dagens träning avklarad...
dock ingen vidare lust...

Imorrn blir det studentfirande och
premiär för hästen:D

Vi hörs!
KRAM


Håll en tumme imorrn;)
Då är det kvaldags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0