ajaj...AJ!!!

Ja, är det inte det ena så är det de andra..
Ryggskott!!!

hur sjutton lyckas jag? första gången jag har det och ONT som tusan
gör det!!!

Nu är det värme, verktabletter och vila som gäller...
Inte trodde jag att man kunde bli så handikappad av en ond rygg, men hey det kunde
man verkligen!!!

Hade lite ont igår när jag vaknade, sen lyfte jag en sån där klump som
man har till parasoll på jobbet, när jag ställt ner den tog det stopp!!


Nu har jag intagit soffläge..D ska fixa käk så det ser jag fram
emot!!

Imorrn har vi planer...hur ska man hinna allt?:)
Och hur ska jag ta mig upp;)

Vi hörs!

KRAM


Kommentarer
Postat av: JC

Det år ålder´n Siri, nejdå ryggskott är inte roligt har varit sjukskriven för samma åkomma. Krya på dig

2011-06-17 @ 21:20:15
Postat av: frida

men stackare... va noga med att lyfta rätt, specielt med ett sånt jobb du har....

Vi ska på trav ikväll.... kul.... ja vi får väl se, är skeptisk...:)

2011-06-18 @ 15:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0