saft...

Det händer inte så mycket här..

igår var vi som sagt på heldags utflykt, ganska mys ändå..
vi började dagen på travet i Lindesberg, va ok..jag blev rörd till tårar när några vänners häst vann..
anledningen till att jag grät är enkel..paret köpte hästen tillsammans och den har startat en del
nu har en av dem gått bort och hästen vinner...jag tänkte på den som var kvar och den som är borta...hästen är även döpt efter dem...
gulligt..

Efter den gråtfesten drog vi vidare på nästa trav..
då hamnade vi i Eskilstuna...
helt ok det med..
måste säga att Eskilstuna travet verkligen lyckats fånga publiken..det är
lixom inte bara trav där,vilket gör det hela roligare för mig:D
Massa bra erbjudanden, Sanna Nilsen var där och sjöng och det fanns ett tivoli..
med andra ord andra saker att göra...
Varför satsar inte Örebrotravet fullt ut? då skulle de garanterat dra ditt mer folk!

********************************
Idag har vi varit hemma..jag däcka i soffan och lyssnade på dagens sommarpratare..
sjukt bra och det berörde som tusan..
Det var Monika Nyström som talade om sorg, och hur man hanterar allt efter att ha
förlorat den man älskar i cancer...
Mycker intressant, missade ni det? lyssna på reprisen ikväll 22.15...
*******************
Det belv en promenad, en glass och god middag oxå..
och nyss har jag lyckats med att göra saft:D
Vinbärssaft...har dock inte smakat på den än..me jag
hoppas den är goooood;)

Vi hörs!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0