MYSIGT!!!

Har haft en riktigt bra dag tillsammans med mitt hjärta,
och dagen är inte slut än!!:D

Vi tog en tur till Julita för maknad..
supermysigt ställe, och jag har sett massor med fina och supersöta
små djur! Fin fina häsar (ni vet sånna där stora med massa hår på hovarna) en
superstor tupp, kalvar, får och kaniner...
jag älskar djur!
Efter att ha gått runt där och myst ett tag så åkte vi vidare till
Vingåker...

Där hittade vi lite kläder :D
Typ andra gången jag hittar nått där...dock vart det bara
en hood tröja och underkläder men iaf..

Nu är vi hemma å slappar lite men ska
snart bege oss iväg till våra fina vänner Linda och Jörgen
för en mysig kväll!!:D

Hoppas ni har en bra Lördag!

Vi hörs!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0