Minne eller konstigt?

Fick för mig att jag skulle prova en fukost som jag älskade när jag var liten..
sen om den är god eller bara konstig kan vi diskutera;)
Hur som är det så enkelt som rostat bröd med hallonsylt på..
haha det är ju typ som marmelad..
eller?
Det höll iaf måttet fortfarande och smakade bra...
vad käkar ni till frukost?
tips tack, till mig som inte är en frukost människa...


Hur som dagen idag känns lite mer lovande igen...
dock håller en av nålarna jag har i öronen på att ramla av..
vet inte om ja ska röra och försöka trycka dit den
eller låta den sitta så länge den sitter...


Läste nyss mitt horoskop för sommaren på elle.se
"Den här månaden handlar mycket om den närmaste familjen. Du tar dig tid att ta hand om dem och skämma bort både din familj och dina vänner lite extra. Just nu är du väldigt huslig och du finner ett nöje i att fixa i hemmet, baka kakor och bjuda på fika. Du trivs bäst när du har många människor omkring dig, det får dig att slappna av och inte tänka på framtiden. Du blir tvungen att fatta ett par tunga ekonomiska beslut."

kanske stämmer hyffsat iaf...

Nee nu är jag uttråkad igen..
vad ska ja göra...?
Kommentera mera!!! saknar responsen...

Vi hörs!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0