Inget bättre för mig...

LISTA

Vad är klockan just nu?
13.18

När gick du upp ur sängen idag? 09.45

Vad har du ätit idag? två rostade mackor med sylt;)

Vad har du på dig just nu? Mjukisbyxor och t-shirt

Har du städat hemma? Ja hyfsat tycker jag...borde kanske dammsuga...

Dagens händelser? Vänta på att D ska komma hem, sen iväg på lite uppdrag...

Vad gjorde du igår? Inte mycket...en kortis på trav..såg på film..

Vilken film såg du senast? Love in Manhattan

Flyter golfbollar? Nej, tror inte det..man letar väl efter som på botten?

Vart är du nu? Hemma

Någon annan i rummet? nepp

Vilken årstid är bäst? Jag och vintern är inte överens, annars alla:D

Vilken dag är bäst? Hmmm...torsdagar tror jag...

Vad såg du senast på tv? Vänner

Favorit tv-program? Halv åtta hos mig

Ris, pasta eller potatis? Pasta

Skid - eller solsemester? Gillar båda...kan inte välja...

Duscha eller bada? Duscha!

Pussar eller kramar? Kramar

Det sista någon sa till mig? Hejdå!
 
Godaste glassmaken?
Melon

Stjärntecken? Stenbock


Har man inget bättre för sig...blir det så här....;)

Vi hörs!
KRAM





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0