Härligt

Datorer verkar finnas lite överallt här uppe;)

jag som hade fördomar;)

idag är vi inne i stor stan..tagit en dusch och ska snart ut på stan..

Face sthlm ska få sig ett besök av mig, då det inte längre finns hemma...

sen blir det väl en fika, innan vi åker tillbaka till stugan.

Vad är det med norrland?

jag mår så bra här....


Hoppas ni har en kalasbra tisdag!

Ikväll ska jag fortsätta digga Veronica Maggios skiva ute i stugan i ingenstans..
Love it!!!
Får inte missa skansen heller..då får jag digga ännu mer!

Vi hörs!
KRAM

Saknar dig hjärtat....


Kommentarer
Postat av: frida

ja norrland är underbart... så flytta hit istället ;)

2011-07-12 @ 16:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0