Löfte

Idag har jag försökt lära mig att åka skidor, vilket var ett av löftena jag lova mig själv...ja, det gick så där om man säger så...jag kom både framåt och bakåt...På ett ställe gick spåret både åt höger och rakt fram vilket skapade förvirring...innan jag hann tänka åkte ena skidan åt höger och den andra rakt fram...ganska bra jobbat om ni frågar mig. Dock lyckades jag inte så länge med den bedriften, utan ramlade så klart...det gjorde ordentligt ont i rumpan...men men nya tag! efter ett varv, började mitt fäste släppa..så i uppförsbacken bar det av bakåt...spännande och otäckt men som tur var hade jag min prins bakom mig som kunde både stoppa farten OCH dra upp mig från marken...

Skamm den som ger sig! Nu blir det varma mackor!

Vi hörs!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0