Let´s try this....

Nytt år nya möjligheter, visst är det så man säger? I mitt fall har jag bestämt mig för att 2011 ska bli mitt ego år...själviskt? ja kanske...men jag vill må bra, jag vill ha tillbaka mitt "normala" jag och jag vill göra sånt som får mig att må bra....så som sagt 2011 mitt år....

Jag ska bland annat fylla 25(shiiiit), jag ska tillbaka till mitt "gamla" jobb, jag ska dansa loss till Robyn den 27/3, jag ska unna mig weekendresor till sthlm och göteborg för shopping, rensa tankarna och se musikaler! jag ska satsa på att göra vårat hus ännu mer till vårat och ännu finare...jag ska vara en bra flickvän och en bra vän...(påminn mig om detta om jag sviker...) Jag ska lära mig att åka skidor mer än baklänges och jag ska bli såå mycket bättre på att laga god mat..Jag tänker inte ge några löften om att träna mer och äta mindre...jag kan däremot ge löften om att träna när jag känner för det och äta det jag vill, det känns mer som jag...

Jag måste antagligen vinna på triss för att lyckas med detta år, men HEY vem säger att jag inte kan gör det??

Nu kör vi, 2011 här kommer jag!  



Kommentarer
Postat av: Stina

Underbaraste Siri is tillbaka!!! Svär varje dag att Bertil är beräknad till 31/3 vill också gå på Robyn!!

2011-01-01 @ 18:17:44
URL: http://mamastina.blogg.se/
Postat av: pz2

Härligt! 2011 blir ett toppenår =)

2011-01-01 @ 19:36:16
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com
Postat av: Kristin

Heja vännen!!

2011-01-01 @ 19:37:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0