Illa

Hur har ni det i snöovädret?? Själv tycker jag att det är ganska mysigt, barnen på jobbat jublade av lycka när vi sa att vi skulle ut och leka i snön! Vi åkte pulka och gjorde snöbollar! Deras aniktsuttryck när jag sätter mej i pulkan och åker ner för backen går inte att beskriva med ord men sen tycker dem att det är jättekul!!!;)

Just nu ligger jag inne och myser mår dock illa som tusan så jag hoppas verkligen att det är ett trötthets symtom och INGENTING annat! Hör rykten om magsjuka i halva stan, det klarar jag mej utan.... Bläää!!!

Vad gör ni??vi hörs!! KRAM


Kommentarer
Postat av: jc

skottar sån där jävla snö, tvi vale...

2011-12-07 @ 19:25:16
Postat av: Linda Lundh

du får inte bli sjuk...hoppas och håller tummarna för att du ska klara dig. kollade i alla fall upp ifall han hade nån lena på fb men det hade han inte. Hörs snart igen. puss

2011-12-07 @ 20:26:08
Postat av: neros

kollar på trav

2011-12-08 @ 19:27:51
Postat av: Anonym

Du är inte sjuk! Du är inte sjuk! Du är inte sjuk! ;-) Frida

2011-12-09 @ 01:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0