slapp

Hej vänner!
Om ni bara visste vilken slapp dag jag har haft idag..
herregud har jag gjort nått vettigt?
skulle inte tro det...

Hur som så sov jag länge, sen vet jag inte va jag gjorde fram till lunch..
men sen däckade jag i stolarna i skuggan under vårt äppelträd, med en
god bok i handen..
sen fick jag ett infall att jag skulle göra köttfärspaj till middag...
så då behövdes det handlas..(kanske det vettiga jag gjort idag?)
och nu står pajen här och ska snart in i ugnen..
jag ska dra mig iväg på ett zumbapass nu tänkte jag...
det är utomhus så det känns lockande:D
hoppas det blåser lite bara så jag inte smälter bort...

Hur som så skrev ja kontrakt med mig själv igår kväll..jag ska nämligen inte
köpa eller äta smågodis..(annat sött kan vi diskutera) men nu så här
mindre än ett dygn senare har jag både handlat och ätit godis..
man kan väl säga att det gick så där va....

Får ta nya tag från och med måndag när semestern är slut..
då ska jag klara det!
OK!

Vi hörs!
KRAM


Kommentarer
Postat av: jc

Ha, ha, man ska inte lova något man inte kan hålla...

2011-08-03 @ 21:04:37
Postat av: frida

jag har också gjort ett sånt kontrakt med mig och det är tufft vissa stunder med det går bra. Dock får jag äta LITE på lördag. Men jag har förbud för andra sötsaker också förutom på helgen.

2011-08-04 @ 15:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0