Helgen

Vill börja med att skriva att jag skrev fel sist..biljettbolaget där ni INTE ska köpa biljetter heter BILJETTNU.SE och ingenting annat....


Helgerna är över så fort att man knappt hinner blinka...helgen har varit bra och vi har haft fullt upp, vilket är jätteroligt!:)

I fredags körde jag ett zumbapass på njoy, ny koregrafi som var sjukt skoj! efter det blev det typisk fredagsmat, nämligen tacos.

igår var jag uppe tidigt...fattar inte varför jag vaknar tidigt på helgerna? hur som får man massor gjort...upp och hoppa städa, bakade blåbärspaj och fixade lite här hemma. Vid 13 kom Jörgen, Linda och Saga på lunch:) Det blev pastagratäng...som blev bra efter många om och men...det blev nämligen strömavbrott mitt i matlagningen...

Efter lunchen vårdade;) Jörgen vårt äppelträd! Fint blev det! tack så mycket!:)
Kvällen spenderades i Vintrosa för god middag och en trevlig kväll.

Idag ville jag sova ut ordentligt, lyckades ganska bra efter att ha vaknat av att de slipade järnvägen kl 06 imorse...somnade dock om:)
Sen har vi varit ute hela dagen å fixat i trädgården:) Krattat löv, rensat, fixat och planterat. När regnet kom tog vi en vända till Bauhaus, Jula, K-rauta och Blomsterlandet, lite nytt och fint fick vi med om hem!

Nu har vi däckat i soffa med lite godis..(tuttifrutti godiset har börjat säljas i lösvikt!!, hur bra!?)ska väl ta tag i maten oxå...kanske får det bli rester från igår..vad gör ni??

Vi hörs!

KRAM


Kommentarer
Postat av: JC

Tack för mat och fika. Idag tog hela familjen sovmorgon till nio, men efter det har vi rivit tapeter igen. Så nu börjar det roliga, spackling och slipning...

2011-04-03 @ 22:24:00
Postat av: Stina

Härligt att få så mycket gjort! Är idagsläget riktigt avundsjuk på att du har en trädgård!!

2011-04-07 @ 21:52:19
URL: http://mamastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0