Sur en vecka!

Gaaaaaaaaaaaa!!! Jag stod i godan ro och bakde i köket, funderade samtidigt på hur bra jag är på att baka och att det alltid blir gott! Ett tips! Tänk aldrig så! För herregud...detta blev inte bra! Jag skulle göra kolakakor vilket inte går att misslyckas med...eller så går det!? jag kan iaf! hela alltet smeta ut sig över hela plåten som en stor pannkaka...den blev god men absolut inte gästvänliga...jag rullade de till bollar sen...hehe får se om de går att äta...varför blev det så här? Om vi säger så här...lite för mycket sirap gör sitt lixom....

När jag hade "bakat" klart frågar jag om jag ska börja med maten...sen fick jag en rejäl irriterad sambo...varför? jo för att jag tydligen inte håller ordning här hemma, det är grejer överallt och mat som vi ska äta ikväll ska absolut inte ligga på köksbordet....Nästa fråga..vem är det som dammsuger tre gånger i veckan, handlar, lagar mat, "bakar" plockar ur maskin???? jag låter svaret vara osagt men ni kan nog gissa??

Nu ska jag vara sur i en vecka!!!!

Vi hörs!

KRAM 


Kommentarer
Postat av: frida

meh... är han nå fånig eller! När du precis stått o bakat för att ni ska få främmande... Då kunde han passat på att förbereda maten eller plocka lite under tiden...grrr

2010-09-17 @ 22:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0