Semester...

Tog ut två dagars semester nu innan det är dags att ge sig ut på nya jobbäventyr..Känner att jag behöver lite ledigt och ladda om batterierna, förbereda mig mentalt på att det blir nya härliga ungar från och med måndag. Jag kommer dock sakna alla mina guldklimpar på V.

Idag började dagen med ett avsked av min älskade sambo som åkte på kurs,sen städa jag lite och till sist kom Linda:) Vi tog en vända och luncha på marieberg. Väl hemma snacka vi skit och fixade med lite grejer...bland annat blev det till att montera ihop en ny sideboard...de tog tid men vi är mäkta stolta över resultatet!:) Nu sitter jag framför idol, fixar naglar och har ont i halsen...tror närmare bestämt att förkylningen är på gång...

Imorrn är det dags för mig att åka efter min älskade sambo, nämligen till sthlm, Vi ska dit tillsammans med goda vänner för den årliga hästauktionen,trevliga kvällar och god mat. Vi ska bo på hotell och äta god hotellfrukost! jag ska njuta och ladda om, det ska bli skönt!

Jag ska även träna lite grann tänkte jag, simma och gymma...om förkylningen håller sig borta. Jag ska med andra ord för trehundratjugofemte gången starta ett nytt liv dvs, äta nyttigare och träna regelbundet! Om jag börjar nu och sedan håller i detta kanske jag är redo för beach 2015....eller snarare 2025...det återstår att se...heja mig....

Okey nu fastnade jag framför ett naturprogram oxå...shit vad det gör ont i mig när ja hör djur skrika..visst jag fattar varför och blablabla...hur som är det otäckt!:(


So little time, try to understand that I'm
Trying to make a move just to stay in the game
I try to stay awake and remember my name
But everybody's changing and I don't feel the same.......

Vi hörs!

KRAM!











everybody's changing and I don't know why...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0