Noll...

Noll motivation till att blogga just nu, ändå gör jag det (??)...Sista dagarna på jobbet nu..blandade känslor men det kommer att bli bra! Haft Apt ikväll, blev glatt överraskad av mina kära kollegor! Fick fin fina presenter!!!TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!!!

Danne skulle även äntligen hämta hem vår efterlängtade sideboard...han skulle även säga att vi ville ha den hemkörd och ihop monterad eftersom vi fått vänta ca 4 veckor längre än vad de sa! jag skickade en sms och frågade hur det gick...detta fick jag till svar " Inge bra. De hade tappat bort den. De skulle skicka ut en patrull med hund och nosa rätt på den" Detta betyder på ren svenska " jag var aldrig där"....ska jag behöva fixa allt!!!?;)

Nu ska jag fortsätta titta på idol...många som är bra, men måste hålla lite extra på brorsans kompis och Nattis kusin nämligen EMIL CARLSSON!

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0