Måååååndag...

Oh my...denna måndag känns som den varat en vecka..men jag gissar att så inte är fallet....Jag tog på mig att stänga idag när en kollega va sjuk, skönt att ha lite komp att ta ut...efter att ja lovat detta insåg jag att denna vecka blir låång...stängning idag, öppning imorrn, stängning på onsdag, föräldrmöte på torsdag så då kommer jag nog inte hem förän vid 20-tiden tidigast, och öppning på fredag....tur att jag slutar 13 på fredag enligt schemat, men ska kompa ut tiden idag så jag slutar kl 12!!!:) så skönt, får leva på den tanken resten av veckan....

Danne är på travet så jag är själv ikväll..ganska skönt, tror inte ja hade varit ngn trevlig sambo..jag är trött....tycker att ja jämt är det, men de kanske ja är?

Nu ska ja fixa lite kvällsmat..tror det får bli mackor och kanske ska ja unna mig ett glas o´boy..det va sjukt länge sen...

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: frida

jag unnade mig också ett glas oboy för det va sjukt länge sen :)

2010-09-14 @ 07:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0