......

Okey jag var kanske lite trött senast men så är det ibland;) Igår var det en lång dag med jobb och på kvällen föräldramöte på nya jobbet! Kändes jättebra! Så varje gång den där vågen av tvivel kommer över mig så ska jag tänka tillbaka på igår! Nu har jag fem veckor kvar på jobbet innan jag börjar där! Jag vet att detta kommer bli bra! Nya utmaningar och annat skoj!

Trodde att jag hade fixat världens bästa doppresent men et blir svårt att uppfylla detta då folket som jobbar med det är så himlans jäkla otrevliga och inte fattar att jag blir sur när de lovar saker och så blev det visst "nått fel" Nu håller vi tummarna för att detta funkar ändå!!!!

Har nyss kommit hem, varit å handlat mat inför helgen (fick en chock när jag såg vad ja hade handlat för) mindre ångest nu men men så blir det ibland. Danne kommer snart hem å vänder innan han ska på trav, själv ska jag baka en kaka och lägga kött i marinad. Sen blir det nog till att kolla på en film...tror det får bli "Remember Me"

Nu måste jag börja skala äpplen..Danne vill ha en kaka jag aldrig gjort, men ska göra mitt bästa för att lyckas:)

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0