Dop

Söndagkväll, ensam mamma söker är slut och vi sitter å slappar i soffan. Trött efter helgens händelser:) Igår fick vi finbesök av calle, Lotta och Axel:) Vilket var mycket trevligt! Lillkillen blev ledsen och blyg först när vi öppnade dörren, men efter en stund kunde vi både busa och kramas:)

Idag var det äntligen dags för Sagas dop:) Vi kom till kyrkan strax efter tio, hjälpte till lite och fixa å trixa. Kl 12.30 var det dags..jag var nervös det måste jag erkänna:) Jag fick den stora äran att bära Saga:) Katarina gick först med korset, sen jag med Saga, sen Linda och Jörgen och sist kom prästen:) Allt gick prima! Saga var glad och nöjd hela tiden! Jag fick dock kramp i armen efter ett tag så då fick pappa Jörgen ta över bärandet;) Lyckat blev det! Jag tror att de blev glada för våran present...En pall, eller trappall med två steg med en flicka å en pojke på översta och tre möss på nedre. Så står det Saga. Jag ska göra mitt bästa för att få in en bild...men som sagt så har det inte funkat så bra när ja försökt förut....

Nu är jag trött, imorrn jobb igen...2,5 vecka kvar sen är det jobbyte!:)

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Linda

Trapp pallen var jättefin :) och Saga kommer också tycka om den när hon blir lite större. Hon kan ha den på sitt rum eller så kan hon sitta på den när hon ska ta på sig skorna. Jättefin present. Puss o Kram

2010-09-13 @ 18:25:07
Postat av: Stina

Usch och fy är det inte längre kvar?? Vill inte att du ska sluta ju... :-(

2010-09-17 @ 18:13:19
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0