Vågar jag?

Mår bättre idag...Jag har iofs inte fått i mig någon mat än...jag vet inte om jag vågar heller med tanke på hur jag mådde igår kväll efter en sked soppa....Ska jag våga käka nått...typ en macka eller en skorpa skulle kanske funka? Får se...

Danne drog upp mig strax efter 9 imorse...vi skulle bestämt åka å köpa en matta till vardagsrummet innan han skulle till Karlskoga vad lunchtid. Bara å ta sig upp, en dusch och på med mjukisbyxorna. Åkte till Rs- möbler som hade mycket fint. Hitta precis en sån matta vi ville ha för ett bra pris!:) så nu ser vårt vardagsrum ännu lite mer bonat ut...men en del kvar iaf....

Nu ligger jag som de senaste 3 inläggen i soffan, ska snart slå på en film. Jättefint väder ute, borde gå ut..men vila till tusen nu och vara frisk till tusen imorrn...bra plan va?

Dagar som denna vill jag vara frisk och äga en systemkamera...undra om ja ska börja spara?;)

Hoppas ni har en bra och härlig lördag!

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0