Sthlm

Befinner mig i storstan, eller en bit utanför..närmare bestämt på vägen mot arlanda. Jag ligger i en skön säng på 16:e våningen och just nu slappar jag framför idol. Vi är alltså här i häst syfte kobinerat med en trevlig helg med goda vänner. Jag är hungrig...hoppas att det blir en seeen middag efter idol och efter auktionens slut.

Idag har jag varit på promenad, hittade en ny EM butik, dock hitta jag inget där inne. Sen tittat på en himlans massa hästar. När jag kände att allergin var för påtaglig gick jag upp på rummet, fastnade vid datorn och nu även vid idol. Jag tog en till tablett så det borde bli bättre snart. Var törstig oxå så jag köpte festis - strawberry/grapefruit den var INTE god...nu blir det godis iställe:)

Uscha vilket oseriöst inlägg...hehe...men men

Vi hörs!

KRAM

hang with me.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0