Lördag

Sov till tio imorse, då Danne drog upp mig för att vi skulle till marieberg och kolla på jacka till honom...väl när jag var uppe och klar hade han ändrat sig..inget marieberg och iingen jacka..nehe...Så jag hamnade i soffan en stund för att sen åka till ängen och mamma:) Har varit där hela dagen..rensat i mitt gamla rum så nu är mycket borta eller med hit;) Hitta en tavla som jag hade målat tror det ska vara vår kisse Jalle...Tog med den hem...lite fin va den trots allt...Dock höll inte Danne med mig om det...men just nu håller han inte med om mycket....

Jag håller just nu på att baka en ananaspaj:) den ska bli efterrätt ikväll. Mamma och Pelle är på väg hit nu, och ska bjuda oss på middag:) Här i vårt hus...mamma tyckte att ängen inte va lika mysigt så därför blev det  middag här:)

Väntar på att mamma ska komma nu, hon skulle köpa med en till burk ananas...jag råkade missa den viktigaste ingrediensen...bra va;)

Hoppas ni får en trevlig kväll!

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida

vad kul att dom kom, och ännu roligare att dom tycker det är mysigare hos er än i ängen...:)

Jag vill också komma!

2010-10-23 @ 20:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0