Hosta

Verkar som att den årliga höstförkylningen har börjat inta sig...hosta som första tecken....

I måndags började jag på nya jobbet, det känns bra:) Men det känns fortfarande i hjärtat riktigt ordentligt när jag tänker på V och B. Kommer alltid älska er så mycket mina underbara barn och kollegor!:)

Nu ska ja laga mat, ville bara slänga in några rader så ni ser att jag lever...fast det skulle ni nog hört om jag inte gjorde.....hmmm...

På vägen hem höll jag på att krocka med en UNG KILLE som tydligen tyckte om att sladda ordentligt med bilen så han hamnade på fel sida av vägen! IDIOT!

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Stina

Det är bra att du tycker om mej :)

2010-10-08 @ 13:03:19
URL: http://mamastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0