Helgen...

Jag har träningsvärk i magen...nej inte av träningen denna vecka utan på grund av en jäkla hosta som inte vill ge med sig! Idag är jag även tröttare än tröttast...sov till elva, sen har jag i stort sätt bara legat i soffan och kollar på massa repriser...jag försökte dammsuga..men blev så trött å svettig så fick ta det lite i omgångar...

igår var vi på kalas x2 först hos Kristin och fredrik där deras lilltjej fyllde 1år! himlans vad tiden går fort, sen åkte vi vidare till vintrosa för firande av Dannes mamma, en trevlig dag till slut....

Funderar på att ta mig ut en sväng för att plocka lite i trädgården och ev plantera lite blommor i blommlådan..men får se om ja kommer så längt. Än så länge är det bara en tanke.

Vi hörs!

KRAM

Ps. Hittade detta på facebook, tyckte det va roligt..."Om ett par älskar ute, i
naturen, är de uteliggare då? Kan man kalla fäder som är hemma med barnen,
lagar mat och städar, för hushållspapper?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0