Lördag...

Denna förkylning verkar inte vilja ge med sig..imorse vaknade jag och fick inte upp ögonen...de hade klibbat ihop...jippi....upp och tvätta och sen sov lite till...Hostan är oxå kvar annars är jag hyfsat pigg....

Igår kväll hade jag en mysig kväll med kollegan Mia:) Vi snacka massor, drack vin, käka pizza och kollade på Idol:)

Dagen idag har jag fördrivit genom att åka å storhandla...(blev på tok för dyrt, varför blir det alltid så??) och sen drog vi en vända till marieberg, Danne skulle kapa håret och ja inhandlade lite grejer till den blivande adventsljusstaken:) Hoppas de blir bra:)

Sen en vända till kyckogårdarna för att tända ljus...började på Längdbro där vi tände ljus på Dannes syster och farfars grav och sen vidare till Almby för att tända ljus på pappas grav. Det är såå fint att vara på kyrkogården just idag när det är mörkt..alla ljus och alla människor..det är inte ett dugg läskigt, vilket ja tycker annars...

Nu ska ja börja med maten..en köttbit med sallad och bakad potatis till...hoppas de blir gott. Vad gör ni idag?

Vi hörs!

KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0