Länge sen!

Det har varit lite dött på bloggfronten ett tag..har inte riktigt vetat vad jag ska skriva...det vet jag iofs inte nu heller, men på nätt sätt kände jag ändå för att skriva av mig...funderar på att bestämma mig för några "ämnen" och varje blogginlägg ska handla om dagens ämne...undra om jag hittar mer inspiration då? Vad tror ni om den idén? Tyå ämnen som...vänner, familjen, kärek m.m....jag vet inte om det funkar...det var bara en tanke...

Idag har vi varit i Vadstena på julmarknad, det va mysigt!!! Va på slottet och vi handla lite smått och gott...roligast med sånt man kan äta;) Typ god ost, knäckebröd, vitlokskorv m.m. allt ska sparas till julafton! Det blir mys...ska bli skönt att vara hemma i VÅRAT HUS! på julafton...:) tänd brasa, riktig gran och god mat. Men det kommer kännas konstigt oxå...ja menar det är den första julen i hela mitt liv utan min mamma...Hur ska det gå? Ska träffa henne sen...men just julafton...konstigt är det!

Nu är det mat! danne har provat nått nytt:) Spännande!

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: frida

mysigt och vara hemma i huset... blir det bara du och danne eller?!

2010-11-27 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0