Känsla..

Kändes precis som att mitt öra exploderade när ja nös...konstig känsla faktiskt...Mår så där idag..alltid värst på morgonen, sen är man uppe en stund om halsen å skallen känns bättre, åker iväg å jobbar och när man kommer hem igen är man halvdöd igen;) Ändå tänkte ja åka å träna...hmmm....

Dock bleb gymträningen inställd pga att killen som skulle fixa varmvattnet skulle komma vid 14 tiden..han var kvar till 16...sen bestämde jag att jag skulle åka å pröva zumba...kom dit och så var det fullt!...kanske ett tecken på att jag skulle ta det lugnt ELLER ett tecken på att då blir man inte svettig så då slipper man duscha ikväll....Hur som åkte jag hem å skulle tvätta håret..hann lagom börja njuta av att vi hade varmvatten igen, vad händer? Kallt som is igen....blir galen!!!!

Så det första jag ska göra imorrn är att ringa dom IGEN! Det är varmt i kranen och det är varmare i duschen den lilla stund det är varmt, men de försvinner ju lika fort...jävla skit rent ut sagt!

Ser fram emot en lagad och vaaaaarrrrrm dusch!!!!!

Nu sitter jag och myser i min nya mysdress...i love it!!!

Hoppas ni har en bra kväll!?

Vi hörs!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0