Hemma

Ångesten håller fortfarande i sig...Nu har jag varit hemma från jobbet i två dagar, jag VET att jag inte hade orkar jobba, det VET jag ändå har man ångest för att man inte är på plats. Om ni känner mig vet ni att jag inte stannar hemma förän jag verkligen vet att jag inte orkar jobba....men men bättre tider kommer väl...imorrn ska jag oxå stanna hemma...jag tror det blir den sista dagen...men eftersom jag hade feber idag så tar jag en extra dag imorrn för att vara säker på att jag orkar hela dagen på Torsdag....

Idag sov jag länge...efter många uppvaknanden under småtimmarna pga hosta så behövde kroppen mera vila. Under dagen har jag legat i soffan med ett glas juice och Grey´s Anatomi maraton...skönt att slappna av....

Mitt hjärta kom hem med Mc donalds, vilket var uppskattat:) Insåg då att jag bara druckit juice idag...visst är det konstigt att jag är ALLTID hungrig annars men när man är sjuk är man ALDRIG hungrig..mysko...

Nu ännu mer slapp i soffan

Vi hörs!

KRAM

När jag sa att det kändes som att jag inte sköter mitt jobb när jag är hemma sa Frida min guldklimp " det är ju precis det du gör, ser till att du orkar vara den du bör när du är på jobbet"

jag tar med mig de orden, du är toppen Frida <3 Puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Och gå nu inte till jobbet på torsdag om du inte är riktigt pigg imorgon... du har ju själv lagt citat på vad jag sa och som du säger, bär med dig det!



Krya på dig stumpan!

2010-11-16 @ 22:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0