Dålig

Dålig uppdatering denna vecka....jag har varit gräsänka sen i tisdags men har haft fullt upp, i tisdags kväll var jag bara hemma å slappa efter att ha skottat en jäkla massa snö!!! tittade på sex and the city 2 och åt mat....

Onsdagen började mindre bra, skulle öppna på jobbet kl 06, eftersom att vädret var som det var på tisdagkvällen typ storm och ett hej dundrandes snöväder så ställde jag kl på 04.20 för att tanken var att åka vid 5 tiden då jag tänkte att det skulle ta tid...och nog tog det tid alltid!!!

Jag kom inte längre än till slutet av vår uppfart...varför? jag fastnade i snön...jag skottade ännu mer framför, bakom och till och med UNDER bilden...men den satt fast!!! Vem frågar man om hjälp kl 5 på morgonen??? Jag försökte ringa Danne men han hade inte på ljudet..han kunde iofs inte hjälpt mig men kanske gett mig nått bra tips...nää de va bara å fortsätta skotta, prova backa, skotta prova backa...men jag kom ingenstans!!!!kl 6 såg jag att det började lysa hos grannarna, efter en stund började det röra sig oxå så till slut vågade jag mig fram och knacka på och be om hjälp...de kom ut och knuffade igång mig! En timme sen till jobbet!! Tur att man har superbra grannar och kollegor som kunde öppna istället för mig....
Sånna dagar är det jäkla skit att ha långt till jobbet!!!!

På kvällen blev jag glatt överraskad då mamma kom!!! Hon skulle egentligen komma på torsdagen men kom redan ons:) Hur bra!!!? Satt å pratade länge, mamma fixade kvällsfika medans jag var ute igen och skottade uppfarten....

igår efter jobbet blev det en sväng till arboga för att hälsa på kusin, med familj och min kära faster som var där på besök:)

Nu har jag städat, tvättat och slappat;) Snart kommer mamma så vi ska laga mat och sen ska jag hämta mitt hjärta vid tåget:) Äntligen!:)

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida

mysigt att ha mamma där! :)

Jag längtar till det blir min tur :P

2010-11-13 @ 08:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0