Så där...

Nu när den " värsta" glädjeyran har lagt sig så är jag tillbaka:) idag hade vi studiedag på jobbet vilket innebar att vi åkte till Ånnaboda. Väl där hade vi lite diskussioner och jag var tvungen att skriva ner så mycket som möjligt för att hålla mig vaken....även om det är intressant så har jag inte samma "sitta stilla koncentration" som jag hade när jag plugga.....kan ju bero lite på att jag inte är van att sitta still på dagarna nu mera...Hur som efter en okey lunch fick vi en friskvårdstimme!! Då blev det en rask promenad/jogging runt sjön! :) härligt, speciellt i en massa regn...

Kom hem strax före fem, hamnade här en stund då med och sen var det dags att åka till friskis för ett skaka rumpa pass:) eller med andra ord ett danspass! så gött!

Nu ska jag göra min kära sambo sällskap i soffan för lite eurovison song contest...imorrn blir det KANSKE till att cykla till jobbet....

och på fredag kväll/natt åker vi till Barcelona:) Underbart!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0