Ett tag sen...

Känns som det var länge sen jag skrev några rader här...vad har hänt då? Jo det roligaste och viktigaste är att jag får stanna kvar på jobbet till hösten oxå! sååå skönt! älskar mina underbara ungar och ville inget hellre än att få stanna och följa dom under hösten oxå....gärna ännu längre, men det får vi se sen...Vi har inte bara underbara barn, utan underbara föräldrar oxå som jag tror kommer kämpa för att vi ska få stanna ännu längre!!
Hur som helst så känns det jättebra!

Igår kväll hade vi föräldramöte, det gick bra! kändes bra att få några timmar tillsammans med alla föräldrar för att småprata lite och höra vad de tycker och tänker....

Känns som jag inte varit hemma på flera kvällar nu, så idag ställde jag in träningen (även om det tar emot) och stannar hemma och tar det lugnt och umgås med min kära sambo istället! Men gissar att han kanske hamnar här vid datorn och kollar lite trav...får se om jag har rätt eller fel....kanske beror det även lite på om han läser detta eller inte;)

Puss och kram!

Är det någon som vet om naturgodis är lika oNYTTIGT  som vanligt godis???

Kommentarer
Postat av: Kristin

Kalorimässigt är det lika onyttigt men tror det är mindre konstiga ämnen i naturgodis och nötter innehåller ju nyttiga fetter så... :-)

2010-05-05 @ 21:25:46
URL: http://jagheltenkeltjag.blogspot.com/
Postat av: frida

Kan ju omöjligt vara lika nyttigt, även om det inte är såå nyttigt som många verkar tro... så mycket skit som det är i godis finns ju inte i naturgodis... sen är det lättare att sluta trycka naturgodis än vanligt ;) tycker jag iaf

2010-05-06 @ 08:57:58
URL: http://fridayazdany.blogg.se/
Postat av: frida

jeansen är köpte på stadium bara 350kr...

Köp dom, helt underbara!

2010-05-08 @ 23:27:58
URL: http://fridayazdany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0